Skip to main content

نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ، اگر از پکیج ایران رادیاتور استفاده می‌کنید و نیاز به سرویس، نصب مجدد و یا تعمیر می باشد. می‌توانید از خدمات در محل و فوری پشتیبان کالا تعمیر در تهران بهره‌مند شوید، اگر اعتبار کارت گارانتی تمام شده باشد. گروه فنی ما شامل تعمیرکاران و تکنسین‌های باسابقه است که جدیدترین دوره‌های تعمیر و نصب پکیج را گذرانده‌اند با ضمانت 6 ماه در کمترین زمان ممکن در منزل شما.

بازدید حضوری رایگان
بدون هیچ هزینه ای میتوانید یک مشاوره و بازدید حضوری رایگان از تیم کالا داشته باشید.
مشاوره تلفنی رایگان
هکاران ما در هر لحظه آماده ارائه راهنمایی و رفع مشکلات شما هستند
قطعات اصل و با کیفیت
در تیم سرویس فقط از قطعات اوریجینال و اصل همان برند در تعمیرات استفاده می شود.
بدون هزینه ایاب و ذهاب
فقط هزینه تعمیرات و قطعه مصرفی را بپردازید

مشکلات رایج پکیج‌های ایران رادیاتور و راه‌های رفع آنها

مقدمه:
- توضیحی کوتاه در مورد اهمیت گرمایش و پکیج‌های رادیاتور در منازل.
- اشاره به تولید پکیج‌های رادیاتور توسط ایران رادیاتور.

بخش‌های اصلی:
عدم گرمایش کافی:
 -شناسایی دلایل عدم ارتفاع دما در سیستم گرمایش.
 -راه‌حل‌های ممکن برای رفع این مشکل.

نشت آب و رادیاتورهای خراب:
   - علل شایع نشت آب در پکیج‌های رادیاتور.
   - راه‌های تشخیص نشت و رفع آن.

مصرف بالای انرژی:
   - عوامل مؤثر بر مصرف انرژی بیش از حد.
   - نکاتی برای بهبود کارایی انرژی پکیج.

مشکلات در کنترل و تنظیم دما:
   - عدم دقت در کنترل دما و انتقال حرارت به داخل منزل.
   - نکاتی برای بهینه‌سازی کنترل دما.

نتیجه‌گیری:
- خلاصه‌ای از مشکلات رایج پکیج‌های رادیاتور تولیدی ایران و نکات مهم راه‌حل.

مراحل تعمیر و عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

  • قرار دادن چراغ روشن و خاموش روی

اگر چراغ سبز روشن شد یعنی می توانید به مرحله بعدی برای عیب یابی پکیج بروید.اما اگر روشن نشد باید مراحل زیر را طی کنید:

  • چک کردن برق با فاز متر
  • چک کردن عدم سوختگی فیوز پکیج با بررسی فازمتر
  • بررسی برد پکیج

 

  • بررسی فشار پکیج ایران رادیاتور

اگر فشار پکیج روی عدد 1 تا 1.5 بار باشد، یعنی دارای فشار مناسبی است اما اگر عدد کمتری را نمایش داد باید شیر پرکن پکیج دیواری را باز کنید و منتظر بمانید تا فشار پکیج بالا برود.

اما اگر شیر پر کن را باز کردید و دما تغییری نکرد ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • شیر پر کن خراب است.
  • مسیر شیر پرکن دچار گرفتگی شده است.
  • مسیر مانومتر دچار گرفتگی شده است.
  • فشار آب ورودی به پکیج کم است.

برای بررسی و رفع این موارد در ابتدا پکیج را باز کنید و ببینید ایا شکستگی دارد یا خیر؟

سپس با یک سوزن مسیر گرفتگی شیر پر کن را باز کنید. سپس فشار آب ورودی را چک کنید برای این کار ابتدا مطمن شوید مسیر ورودی گرفته نباشد و آب از شلنگ پر فشار خارج می شود. اگر همچنان کم فشار بود بهتر است از یک پمپ قوی برای منزل خود استفاده کنید.

اگر با وجود درست شدن فشار پکیج همچنان ارور می دهد یعنی فلوسوئیچ خراب شد است و بهتر است تعویض یا تعمیر شود.

  • زیاد کردن ولوم پکیج ایران رادیاتور و بررسی عملکرد آن

زمانی که ولوم گرمای پکیج را زیاد کردید در ابتدا شعله تشکیل می شود. پس اگر جرقه زن پکیج خراب شده باشد، نمی تواند به درستی جرقه را انتقال دهد. برای تست این امر در ابتدا باید به وسیله یک چوب کبریت بررسی کنیم.

اگر روشن نشد یعنی جرقه زن مشکل دارد و باید تعیمر یا تعویض شود. اگر روشن شد یعنی گاز قطع است یا برد نیاز به تعمیر دارد.

  • چک کردن پمپ پکیج دیواری ایران رادیاتور

برای این کار بهتر است دست خود را به روی پمپ دستگاه بگذارید تا بررسی کنید آیا کار می کند یا خیر.

برای سرویس پمپ پکیج باید روتور را بیرون آورید و برق را از دستگاه جدا کنید. سپس پمپ را بیرون بیاورید و روتور را تمیز کنید.

علت خاموش شدن پکیج های ایران رادیاتور 

پکیجی که به طور مداوم خودکار خاموش می شود، می تواند به این معنا باشد که خانه تان به اندازه کافی گرم نخواهد بود یا اینکه برای داشتن آب گرم کافی نیاز به تلاش زیادی دارید. در ماههای گرم به نظر مسئله بزرگی نیست، اما بهتر است ایراد آن را قبل از رسیدن زمستان برطرف کنید تا از سرماخوردگی در زمستان جلوگیری کنید.

دلایل زیادی برای خاموش شدن خود به خود پکیج وجود دارد، اما در اینجا فقط برخی از رایج ترین علت خاموش شدن پکیج ذکر شده است. اگر با این موارد مشکل حل نشد، برای تعمیر پکیج نیاز است با یکی از کارشناسان کالا تعمیر تماس بگیرید.

علت خاموش شدن پکیج

پکیج شما می تواند به دلایل زیادی خود به خود خاموش شود. بعضی از آنها بدون هیچ ابزاری در خانه قابل تعمیر هستند و برخی دیگر ممکن است نیاز به تعویض قطعات جدید داشته باشند که توسط یک تکنسین حرفه ای کالا تعمیر بررسی شود.

  • فشار کم آب
    فشار کم آب می تواند باعث خاموش شدن پکیج شود. اگر پکیج تان دارای یک فشار سنج داخلی است، می توانید به راحتی بررسی کنید که آیا فشار آب کم است یا خیر. افت فشار آب از راه های مختلفی از جمله نشتی در پکیج ایجاد می شود. می توانید فشار آب پکیج را با مراجعه به فشارسنج بررسی کنید. فشار آب مناسب معمولاً در حدود 1 بار است. در کتابچه های راهنمای پکیج های بخار دستورالعمل چگونگی فشار دوباره مجدد آن وجود دارد، اما اگر مطمئن نیستید، بهتر است کارشناس کالا تعمیر مجدداً فشار آن را برای شما تنظیم کند.
  • آب کافی در مدار گرمایش وجود ندارد
    اولین و مهمترین دلیل، نبود آب کافی در مدار گرمایش است. دلایلی که سبب نبود آب می‌شود شامل نشتی آب و یا مشکل در منبع انبساط آب است. از آنجایی که امروزه پکیج‌ها هوشمند هستند، به طور خودکار مقدار آب را بررسی می‌کنند. در صورتی که کمتر از میزان مورد نیاز باشد، پکیج روشن نخواهد شد.
  • کاهش فشار گاز در پکیج
    فشار پکیج و میزان گاز آن باید همیشه تنظیم باشد. در صورت عدم تنظیم صحیح، پکیج با مشکلاتی نظیر خاموش شدن مواجه می‌شود. در صورتی که گاز پکیج کم شود، شعله‌ای در کار نخواهد. بود. در نتیجه دیگر خبری از آب گرم نیست. در صورت کاهش فشار گاز در پکیج، پکیج به طور مکرر خاموش و روشن می‌شود. بنابراین لازم است در صورت بروز این مشکل، از یک تعمیرکار کمک بخواهید. فشار باید تنظیم شود. همچنین لازم است فشار گاز ساختمان بررسی شود.
  • عدم تخلیه دود پکیج
    اگر دود در پکیج به خوبی تخلیه نشود، روشن نشدن و یا خاموش شدن ناگهانی پکیج را به همراه خواهد داشت. این موضوع به دلیل برقراری امنیت در پکیج است. این روند سبب جلوگیری از تجمع دود و گاز در پکیج و در نتیجه بروز حادثه است. بنابراین لازم است حتما در هنگام نصب پکیج به این موارد دقت کنید.

دلایل بروز این مشکل می‌تواند عدم نصب صحیح دودکش، عدم رعایت ارتفاع آن و یا سوختن فن پکیج باشد. به طور کلی هوا باید به صورت صحیح از پکیج خارج  شود.

  • خراب شدن الکترود یون
    خراب شدن الکترود یون در پکیج، عاملی دیگر در خاموش شدن پکیج خواهد بود. این قطعه، نقش تشخیص شعله در پکیج را به عهده دارد. اگر این بخش ایراد داشته باشد، شعله تشخیص داده نمی‌شود. در نتیجه پکیج خاموش خواهد شد. بنابراین برای رفع این مشکل باید با شرکت کالا تعمیر تماس بگیرید. ممکن است نیاز به تعویض الکترود باشد.
  • ترموستات معیوب
    اگر ترموستات شما قدیمی یا خراب است، این می تواند علت خاموش شدن پکیج باشد. اگر این مورد باشد، با جایگزین کردن یا ثابت کردن ترموستات، این مسئله برطرف می شود. برای کسانی که به ترموستات جدیدی احتیاج دارند، چرا نصب یک ترموستات هوشمند جدید را برای حداکثر راندمان در نظر نمی گیرید؟
  • لوله های میعانات منجمد
    اگر لوله میعانات پکیج منجمد شود، می تواند باعث خاموش شدن سیستم شود. علائم مربوط به لوله میعانات یخ زده شامل خاموش شدن پکیج و ایجاد صداهای گنگ است. اگر متوجه یخ زدگی لوله ها شدید، با ریختن آب گرم بر روی آنها، می توانید یخ آنها را ذوب کنید. برای جلوگیری از بروز مکرر مشکل در زمستان  ممکن است بخواهید لوله ها را عایق بندی کنید.
  • وجود انسداد در مدار گرمایش
    همانطور که پیش از این گفته شد، در صورت بروز مشکل در مسیر مدار گرمایش پکیج خاموش می‌شود. حال ممکن است در اثر رسوبات، مسیر مدار گرمایش مسدود شود. در اینصورت پکیج خاموش خواهد شد. اگ متوجه وجود رسوب در پکیج شدید، لازم است آن را رسوب زدایی کنید. برای بهره مندی از خدمات رسوب زدایی پکیج، با نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور کالا تعمیر تماس حاصل نمائید.
  • مشکلات مربوط به مصرف سوخت
    اگر پکیج به اندازه کافی سوخت دریافت نکند، این می تواند یکی از دلایل خاموش شدن مکرر آن باشد. اگر پکیج به اندازه کافی گاز، برق یا روغن دریافت نکند قادر به تأمین نیازهای گرمایش و آب گرم شما نیست، بنابراین به این معناست که حتی اگر پکیج خاموش نشود، به میزان کافی آب گرم دریافت نخواهید کرد. با افزایش اندازه لوله های سوخت رسانی و سرویس دهی به آنها می توانید مشکل را حل کرده و به میزان کافی گرما و آب گرم دریافت کنید.
  • مشکلات مربوط به جریان آب
    اگر پکیج به اندازه کافی آب را گرم نمی کند، این می تواند باعث خاموش شدن دستگاه شود. یک لوله آب مسدود یا منجمد، جریان آب به پکیج را متوقف کرده و می تواند باعث خاموش شدن آن شود.

  • وجود هوا در سیستم (سیستم گرمایش)
    اگر در مدار گرمایش هوا وجود داشته باشد، پکیج خاموش می‌شود. در صورت بروز این مشکل، به جای آب، هوا وارد مدار گرمایش می‌شود. در نتیجه پکیج از عملکرد طبیعی خارج می‌شود. این مشکل سبب می‌شود، پکیج مقدار آب کافی را تشخیص ندهد. در نتیجه خاموش می‌شود. هواگیری پکیج، یکی از اقدامات اساسی و مهم است. یعنی قبل از شروع سرما، علاوه بر بهره مندی از سرویس پکیج لازم است هواگیری شود. همچنین حواستان به فشار پکیج باشد. بهتر است مرتب فشار را بررسی کنید.اگر در سیستم گرمایش مرکزی شما هوا وجود داشته باشد، ممکن است پکیج خاموش شود. آبگیری رادیاتورها می تواند به حل مسئله کمک کند زیرا می تواند هوای به دام افتاده در سیستم شما را از بین ببرد. با چک کردن نقاط سرد در رادیاتورها، می توانید ببینید که آیا هوا در رادیاتورها گیر افتاده است یا خیر. چک کردن و خالی کردن رادیاتورها بسیار ساده است و روشی مناسب برای حفظ بهینه رادیاتور است.
  • ایراد در پمپ
    اگر پمپ خراب باشد، می تواند باعث خاموش شدن پکیج شود. از آنجایی که از پمپ برای جابجایی آب در اطراف سیستم گرمایش مرکزی استفاده می شود، اگر به درستی کار نکند، می توان به جای اینکه در اطراف سیستم جابجا شود، آب گرم فقط در دیگ بخار می ماند. این می تواند باعث شود پکیج خاموش شود.
  •  ایراد در پیلوت
    پیلوت از یک ترموکوپل برای اشتعال استفاده می کند. ترموکوپل می تواند پس از سالها استفاده مکرر شکسته شود. ترموکوپل را می توان با دست تعویض کرد اما نیاز به سیم کشی دارد.
  • خراب شدن پمپ پکیج
    علاوه بر بروز مشکل در مسیر مدار گرمایش، خراب شدن پمپ پکیج نیز، عاملی اساسی در خاموش شدن پکیج است. خراب شدن پمپ سیرکولاتور، معمولا یک دفعه رخ نمی‌دهد. ممکن است به مرور زمان و در اثر فرسوده شدن پمپ، ابتدا ضعیف شده و سپس بسوزد. بنابراین باید حواستان به طول عمر پکیج باشد. حتما از سرویس دوره‌ای پکیج بهره مند شوید تا با این مشکلات مواجه نشوید. در صورتی که پمپ پکیج سوخته باشد، پکیج دیگر روشن نخواهد شد. در این حالت نیز، مدار گرمایش سرد خواهد بود. بنابراین در اینصورت پمپ باید تعویض گردد. اما در صورتی که پمپ نیم سوز شده باشد، پکیج به طور مکرر خاموش و روشن خواهد شد.
  • جوش آوردن پکیج دیواری
    از دیگر دلایلی که می‌توان به خاموش شدن پکیج و یا خاموش و روشن شدن آن مربوط کرد، جوش آوردن پکیج است. اگر دمای آب بیش از حد در مدار گرمایش بالا برود، پکیج جوش می‌آورد. در نتیجه خاموش می‌شود. معمولا این مورد به صورت پروسه خودکار است. یعنی پکیج پس از مدتی دما را به حد مناسب رسانده و روشن می‌شود. در غیر اینصورت باید با تعمیرکار تماس گرفت.

علت و دلیل صدا دادن پکیج 

  • پکیج آب و شوفاژ را گرم نمی‌کند
    این مشکل نیز مشکلی است که بسیاری از کاربران از آن شکایت دارند. در صورتی که پکیج شما آب را گرم نمی‌کند، بهتر است ابتدا برق رسانی و یا گاز رسانی صحیح به پکیج را مورد بررسی قرار دهید. همچنین لازم است پروگرمر یا پمپ پکیج با دقت بررسی شده و مشکلات احتمالی رفع شود.
  • آب خیلی داغ می‌شود
    اگر پکیج ایران رادیاتور شما بیش از حد آب را داغ می‌کند، ترموستات خراب شده است. ترموستات خراب سبب مشکل در تشخیص دمای صحیح شده در نتیجه آب را خیلی داغ یا سرد می‌کند. برای برطرف کردن این مشکل، لازم است ترموستات را تعویض کنید.
  • هواگیری پکیج ایران رادیاتور در محل
    هواگیری پکیج، یکی از اصلی ترین اقدامات قبل از راه اندازی پکیج است. در صورتی که پکیح هواگیری نشود، مشکلات زیادی را شامل می‌شود. بنابراین لازم است این عملیات را به طور مرتب انجام دهید. در سرویس دوره‌ای نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور، هواگیری پکیج، به صورت اصولی انجام می‌شود. پمپ پکیج هواگیری شده و در طی مصرف پکیج دیگر با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. هواگیری پکیج ایران رادیاتور طبق هزینه مصوبه و با رعایت کلیه اصول، در نمایندگی تعمیر پکیج کالا تعمیر انجام خواهد شد.

تعمیر پکیج تاچی

پکیج تاچی به سرویس سالیانه نیاز دارد زیرا برد و پمپ نصب شده بر روی این دستگاه بسیار حساس بوده و در صورت سرویس نکردن به قسمت های مختلف پکیج آسیب وارد می شود. برای این منظور با شرکت کالا تعمیر تماس گرفته و برای هماهنگی زمانی را تعیین نمایید. در زمان سرویسکار در محل حاضر شده و قسمت های مختلف دستگاه را بررسی می کند و پکیج شما را سالم به شما تحویل میدهد.

تعمیر پکیج فرولی

مرکز تعمیرات تخصصی پکیج شوفاژ دیواری فرولی در تهران، پشتیبان سرویس با کادر مجرب و تعمیرکاران حرفه‌ای خود برای نصب، سرویس و تعمیر پکیج فرولی در خدمت همشریان عزیز می‌باشد، اگر با مشکلاتی مانند روشن نشدن، جرقه نزدن، خاموش شدن، شعله‌ی زیاد، گرم نشدن آب و نمایش کد ارور مواجه هستید، می‌توانید از خدمات در محل و فوری ما برخوردار شوید. کلیه خدمات ما شامل ۶ ماه ضمانت میباشد.

تعمیر پکیج ایساتیس

تعمیرات پکیج‌های ایساتیس همانند بسیاری از لوازم خانگی پیشرفته دارای تکنولوژی هستند که اگر زمانی این وسیله دچار ایراداتی شد با نمایش علامتی ما را از نقص سیستم مطلع کند. این فناوری عیب‌یابی خودکار با نمایش کد و پیامی به ما اطلاع می‌دهد که مشکل و ایراد دستگاه شما از کجا است.تمامی مدل های مهر, سوپرلوکس معمولی, سوپرلوکس ,نیواستار,کاریزو....در کالا تعمیر با ضمانت 6 ماه.

تعمیر پکیج مرکوری

خدمات شرکت کالا تعمیر برای تعمیر پکیج مرکوری شامل بررسی و تشخیص عیب، تعمیر و تعویض قطعات، تعمیرات پیشگیرانه، رفع نشتی‌ها و گاز رفتگی‌ها، تنظیم و تعمیر کنترل‌های الکترونیکی و تعمیرات تخصصی در صورت بروز مشکلات جدی می‌شود. مجموعه کالا تعمیر با تیمی از متخصصان و تکنسین‌های مجرب و با استفاده از تجهیزات و وسایل پیشرفته، خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب را در زمینه تعمیرات پکیج مرکوری به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تعمیر پکیج شوفاژ کار

پکیج شوفاژ کار، یک تکنولوژی گرمایشی کم‌فضایی و مؤثر برای خانه‌ها است. این دستگاه با احتراق گاز یا برق گرمایش تولید می‌کند و آب گرم را به سیستم گرمایشی منزل منتقل می‌کند. مزایا شامل کم‌فضایی، صرفه‌جویی در انرژی و کنترل آسان دما می‌باشد. برای حفظ عملکرد بهینه، تعمیرات دوره‌ای، تمیزکاری فیلترها و کنترل منظم تنظیمات ضروری است.برای تعمیرات تمای مدل های شوفاژکار از جمله الگانت,کامفورت,فلورنس وسایر مدل های شوفاژکار را به متخصصین ما بسپارید.

نمایندگی تعمیرات مرکوری

نمایندگی تعمیرات مجاز پکیج مرکوری در تهران درکمترین زمان ممکن با ضمانت نامه 6 ماه شرکت کالا تعمیر شماره تماس 1821

نمایندگی تعمیرات فرولی

نمایندگی تعمیرات پکیج فرولی در تمامی مدل ها در سراسر تهران با ضمانت نامه 6ماه شماره تماس کالا تعمیر 1821

نمایندگی تعمیرات ایساتیس

پکیج های ایساتیس که همچون دیگر پکیج های موجود در بازار از جمله کالاهای مصرفی هستند که بطور مداوم از آن ها استفاده خواهیم کرد، مطمئنا نیازمند تعمیر و مراقبت نیز می باشند و بعد از مدتی استفاده دچار نقص هایی می شوند و چه بهتر است که بصورت دوره ای سرویس شوند تا قبل از آسیب جدی، قطعات آن تعویض و یا تعمیر گردند. این خدمات را شما می توانید از شرکت کالا تعمیر که درتهران از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر پکیج ایساتیس می باشد کمک بگیرید و تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات شوفاژکار

پکیج شوفاژکار نیز مانند سایر وسیله های برقی و گازی به سرویس های دوره ای( ماهیانه - سالیانه )احتیاج دارند ، زیرا اگر به صورت منظم پکیج دیواری شوفاژکار خود را بررسی و سرویس کنید ، ایرادات جزئی آن مشخص و برطرف می شود و از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری می کند ، در این شرایط هم هزینه کمتری برای تعمیر پکیج شوفاژکار خود پرداخت می کنید و هم از خرابی های جدی تر جلوگیری می کنید. نمایندگی مرکزی مجاز شوفاژ شرکت کالا تعمیر در تهران با نازل ترین قیمت و با ضمانت نامه کتبی 6 ماه.

نمایندگی تعمیرات بوتان

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج بوتان شرکت کالا تعمیر ,پیشنهاد ما به شما این است که در هر زمینه تعمیرکاری را پیدا کنید که در آن حرفه همه فن و حریف باشد همانطور که شرکت کالا تعمیر فقط روی تمامی لوازم خانگی منزل با تکنسین های مجرب و ماهر کار می‌کند با ضمانت 6 ماه در کمترین زمان ممکن در منزل شما با نازل ترین قیمت.